cad
decore
Sklep

Kontakt/Informacje

Nowe godziny pracy magazynu: pon – pt 9:00-17:00 , sob 7:00-15:00

Szanownych Klientów prosimy przed położeniem płytek o sprawdzenie gatunku, odcienia i wymiaru. Po zamontowaniu płytek reklamacje nie będą uwzględniane. Nieznaczna różnica w odcieniu jest charakterystyczną cechą tego wyrobu. Ceramika Pilch nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia płytek wynikające z nieprawidłowego stosowania klejów i zapraw.

Ważne informacje związane z odbiorem towaru:

  • Klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego towaru w obecności kuriera.
  • Należy obejrzeć opakowanie transportowe np. czy paleta  nie posiada śladów uderzeń, otarć czy rozerwanej lub uszkodzonej folii, powyłamywanych podstawek, desek, czy opakowanie nie jest zgniecione.
  • Jeżeli paleta lub przesyłka budzi jakiekolwiek wątpliwości prosimy o zrobienie zdjęć przed jej otwarciem.
  • Reklamacje dotyczące rozbieżności ilościowej należy zgłosić w ciągu 24 godzin od dnia dostawy. Po tym czasie reklamacje dotyczące ilości dostarczonego towaru nie będą uwzględnione.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki należy :
    • W obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny uszkodzenia (jedna kopia dla klienta). Protokół musi być podpisany przez Odbiorcę i kierowcę dostarczającego towar – oraz musi być wyraźnie napisane iż „Protokół został spisany w obecności kuriera”. Data spisania protokołu musi być zbieżna z datą dostawy.
    • Wykonać zdjęcia uszkodzeń z widoczną nazwą towaru i ilością uszkodzeń w obecności kierowcy. Gdy widoczne jest uszkodzenie palety z zewnątrz (przetarcie, uszkodzenie folii, powyłamywane nóżki palety czy deski, podarty karton itp.) należy również wykonać zdjęcia przed otwarciem zawartości.
    • Zgłosić wystąpienie uszkodzeń wraz z przesłaniem zdjęć i protokołu reklamacyjnego w ciągu 3 dni od daty dostawy.
  • Za źle spisany protokół – w tym zabezpieczający interesy kuriera – odpowiedzialność ponosi Klient. Na protokole powinna być opisana rzeczywista sytuacja.
  • W przypadku odmowy spisania protokołu przez kierowcę/kuriera prosimy spisać/sfotografować nr rejestracyjny auta którym dostarczono przesyłkę oraz natychmiast poinformować nas o tym fakcie.
  • W przypadku rozbieżności stanowisk kierowca/kurier lub Odbiorca ma prawo nanieść swoje uwagi i zastrzeżenia w protokole.

Ceramika Pilch PL Sp. z o.o.

43-385 Jasienica 357

Salon sprzedaży

Godziny otwarcia:
Pn-Pt 9:00 -18:00  Sob. 10:00 – 14:00
mail: sklep@ceramika.pilch.pl
tel.: +48 33 815 36 57

tel: +48 601 708 448


Dział handlowy

Godziny otwarcia:
Pn-Pt 7:00 – 15:00
e-mail: sprzedaz@ceramika.pilch.pl
tel.: +48 33 815 34 38


Przedstawiciele handlowi


Przedstawiciel handlowy
e-mail:
tel.: 601 708 483

Rafał Sojka
Regionalny Kierownik Sprzedaży
e-mail: rafal.sojka@ceramika.pilch.pl
tel.: 609 674 806


Reklamacje

e-mail: laboratorium@ceramika.pilch.pl
tel.: +48 33 815 34 38